منوی دسته بندی

تابلو سازی چاپی نو

چاپی-نو

چرا تابلو سازی چاپی نو

تابلو سازی چاپی نو ،سازنده انواع تابلو های تبلیغاتی محیطی واقع در رباط کریم. بهره گیری از بهترین متد های تابلو سازی و مدرن ترین نوع تبلیغات محیطی ، پیشرو در صنعت تابلو سازی می باشد. این مجموعه ( تابلو سازی چاپی نو) با استفاده از تیم جوان و ایده پردازان متخصص در امور چاپ ، تبلیغات و تابلو سازی خود در مدتی کم توانسته با جلب رضایت اکثریت مشتریان خود در حوزه تبلیغات بخصوص تابلو سازی به محبوبیت چشمگیری برسد .

چاپی-نو

هدف اصلی تابلو سازی چاپی نو رضایت مشتریان خود بوده در این باب نسبت به نیازهای مشتریان خود بسیار تلاش می نماید .

تابلو سازی چاپی نو ،گروه تابلو سازی چاپی نو با همکاری تیم قوی و دوستانه خود در مرحله اول شروع یک پروژه تبلیغاتی با برگزاری جلساتی با مشتری سعی بر درک و فهمیدن نیاز دقیق مشتری خود می کند. مرحله بعد زمانی آغاز می شود که طرح اولیه که به صورت دو بعدی یا سه بعدی مورد تایید مشتری قرار گرفته باشد. در این مرحله تیم اجرای تابلوسازی چاپی نو شروع به ساخت تابلو ها یا پروژه های تبلیغاتی مشتری می کنند.

تابلو سازی چاپی نو با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه سعی دارد که اجناس با کیفیت و درجه یک تحویل مشتریان گرامی خود بدهد. یکی دیگر از اصل های مهم تابلو سازی چاپی نو صداقت داشتن در کار و خوش قول بودن است. در جامعه ما جزو دو رکن اصلی به حساب می آید .

تابلو تبلیغاتی

جهت سفارش تابلو چلنیوم در پرند با ما در ارتباط باشید.

انواع تابلو های تبلیغاتی:

تابلو های تبلیغاتی انواع و مدل های بسیار زیادی دارند که به چند مورد از رایج ترین این نوع تابلو در ادامه اشاره می کنیم:

  • بیلبورد های شهری

بیلبورد یا آگهی‌ نما (مصوبه فرهنگستان زبان)، به تابلو بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار صنعتگران و عرضه‌ کنندگان کالا می‌گذارد. در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌ است . بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

امروزه بیلبوردها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند؛ بعضی از آن‌ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه‌آمیزند اما در حال حاضر بیلبوردهایی مورد پسند‌ تر هستند و در ذهن باقی می‌مانند، که از ایده‌ای جدید استفاده کرده باشند. ما به عنوان بیننده می‌توانیم دیدگاه‌های مختلفی نسبت به هر بیلبورد داشته باشیم اما این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که بیلبوردها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.

تابلو سازی چاپی نو با تیم قوی و قدرتمند خود توانایی طراحی و ساخت انواع این نوع تابلو ها ( تابلو سازی چاپی نو) می باشد و با افتخار برای درخشیدن و دیده شدن شما تلاش می کند.

تابلو سازی

  • تابلو های سردرب اماکن تجاری

تابلو های سردرب یا ورودی اماکن تجاری در اصل حکم کت و شلوار شما را دارند. این تابلو ها بسیار مهم و ارزشمند هستند چرا که توانایی جذب مشتریان زیادی را برای شما دارند . این تابلو شامل تابلو فلکسی ، تابلو چلنیوم یا حروف برجسته ، تابلو کامپوزیت ، تابلو های ترکیبی ، تابلو ال ای دی (ثابت و روان) و … می باشد.

تابلو فلکسی چیست ؟

تابلو

این مدل از تابلوهای تبلیغاتی(چرا تابلو سازی چاپی نو) حدود بیست سال است که باب شده و مورد استفاده در بین کسبه و تابلو ساز ها شده است. ساختار مشتر این تابلو ها روکش تابلو یا همان فلکس ، چارچوب فلزی به علاوه سپری های آلومینیومی می باشد. در ساختار تابلو های نور دار از ورق گالوانیزه آببندی و ساخت محفظه و از مهتابی یا اس ام دی برای تامین نور تابلو استفاده می شود.

این مدل از تابلوهای تبلیغاتی حدود بیست سال است که باب شده و مورد استفاده در بین کسبه و تابلو ساز ها شده است. این تابلو ها در دو نوع نوردار (مهتابی خور ، لایت باکس) یا بدون نور (اپتیک) ساخته می شوند. ساختار مشترک این تابلو ها روکش تابلو یا همان فلکس ، چارچوب فلزی به علاوه سپری های آلومینیومی می باشد. در ساختار تابلو های نور دار از ورق گالوانیزه آببندی و ساخت محفظه و از مهتابی یا اس ام دی برای تامین نور تابلو استفاده می شود.

تابلو فلکسی نور دار :

تابلو فلکسی نوردار در این نوع از تابلو ها هیچ محدودیتی در طرح و رنگ و تصویر وجود ندارد و در هر ابعاد دلخواهی می توان آن را اجرا کرد. در کشور ما تقریبا تابلو های مهتابی خور منصوخ شده اند و جایگاه خود را به تابلو های بدون نور داده اند و این تابلو ها برای تامین روشنایی در شب از پروژکتور های بیرونی استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که همچنان شرکت های دولتی و بیمه ها تاکید در استفاده از این تابلو هارا دارند .

مجموعه تابلو سازی چاپی نو با استفاده از تیم قدرتمند طراحی در مرحله اول یعنی طراحی تاییدیه سفارش مشتری را می گیرد . از نظر ما کیفیت راز ماندگار یست و ما این شعار راسرلوحه کار خود قرار می دهیم.

تابلو

تابلو چلنیوم چیست؟

یکی از جدید ترین و متنوع ترین تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته چلنیوم است.به دلیل تنوع بسیار زیاد در طرح ها و رنگ ها یکی از محبوب ترین و کاربر پسند ترین در بین تابلو های تبلیغاتی می باشد.

این نوع تابلو ساخته شده از پلکسی ، چلنیوم ، چسب فوری و Pvc یا MDF برای نگه داری آنها بر روی دیوار می باشد. این نوع حروف در دو مدل نور دار و بدون نور ساخته می شوند و بسیار شیک و زیبا می باشد. البته طراحی ، ساخت و اجرای آنها بسیار مهم تر از هر چیزی در این نوع تابلو می باشد. مجوعه چاپی نو با کادری جوان و مجرب و با تعهد کاری بسیار بالا تمامی این مراحل را انجام می دهد.

حروف استیل

یکی دیگر از اعضای خانواده حروف های برجسته حروف استیل است که از خانواده حروف فلزی می باشند. این حروف در دو رنگ نقره ای و طلایی موجود می باشد که با آنها می توان انواع حروف ترکیبی دیگر هم ساخت . انواع حروف استیل:

  • حروف استیل ساده یا بدون نور
  • حروف استیل نور اندریک
  • حروف استیل دبل لایت رینگی
  • حروف استیل لبه پانچ

    از مزیت های این نوع از تابلو ها می توان به دوام بالا و مقاومت آنها در برابر سرما ، گرما ، باد و باران اشاره کرد و دریگر مزیت آنها تغییر رنگ ندادن آنها بر اثر گذر زمان است. این تابلو ها بسیار شیک و مدرن می باشند و مورد سلیقه افراد خاص قرار می گیرد.

تابلو سازی

تابلو LED

این تابلوها به دو دسته ثابت و روان تقسیم می شوند.ال ای دی ثابت چیست؟ این نوع ال ای دی جایگزین نئون های شیشه ای شده و بسیار مقاوم تر و ماندگارتر از نئون می‌باشد. ال ای دی ثابت در سه نوع کلاهی ، اوال و RGB در بازار موجود می‌باشد و در رنگ بندی متنوع بسته به نیاز مشتری در بازار موجود می‌باشند .

لازم به ذکر است مصرف برق بسیار پایین این نوع از تابلوهای تبلیغاتی یکی از مزیت های بسیار مهم آنها بشمار می آید . برای زیرسازی این تابلوها از پلکسی یا ام دی اف سه میل استفاده می شود و با روش سری کردن لامپ ها و با استفاده جریان برق 12 ولت آنها را می توان روشن کرد.

ال ای دی روان چیست؟

این نوع از تابلوهای تبلیغاتی معروف به ال ای دی روان و تلویزیون های شهری هستند. این تابلو ها به صورت تک رنگ و فول کالر در بازار موجود می‌باشند. این تابلوها ها قابلیت پخش تیزر های کوتاه و بلند را دارند و قابلیت این را دارد که تیزر قابل نمایش آنها قابل تغییر است.

تلویزیون شهری

این نوع از تابلو ها دو نوع ایندور و اوتدور دارند که تفاوتشان در تراکم لامپ ها و یا اس ام دی ها می‌باشد.

در تلویزیون های اوت دور معمولا نسبت به فاصله دید تراکم لامپ ها تعیین می شود هرچه نزدیک تر باشد فاصله دید باید تراکم لامپ ها بیشتر باشد تا وضوح تصویر بیشتر باشد اما تلویزیون های ایندور معمولا برای محیط های داخلی استفاده می شود از تراکم بالایی برخوردارند و معمولا از جنس اس ام دی می‌باشند .

ال ای دی تک رنگ

این نوع از تابلوها از ماژول های تک رنگ ساخته می شوند. بعنوان مثال تمام تصویر را با طیف رنگی قرمز ،سبز یا سفید و … ببینید. امیدواریم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده باشیم البته چنانچه هر سوال یا مسئله خاصی در رابطه با این نوع تابلو ها داشته باشید با کمال میل به شما پاسخ داده می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید.

مدیر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *