منوی دسته بندی

ساخت ال ای دی همکاری

ساخت ال ای دی همکاری چاپینو

ساخت ال ای دی های همکاری

ال ای دی

ساخت ال ای دی همکاری چه مزایایی دارد؟ تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی با چه هدفی تولید شده اند؟ و کدام مرکز می توانید بهترین نمونه های تابلو LED را تولید کند؟

در عصر بازاریابی و تبلیغات حرفه ای، ساخت ال ای دی همکاری توانسته تا حد زیادی به کاسبان و صاحبان مشاغل مختلف کمک زیادی کند.

این روزها برای آن که بتوان در ذهن مردم ماندگار شد و آن ها را به خرید و توجه به مجموعه ای خاص دعوت نمود، باید از انواع روش های تبلیغات استفاده کرد. تابلوهای ال ای دی نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی هستند. این نوع از تابلو به دلیل مزیت های خود می توانند نقش بسزایی در رشد و پیشرفت انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک داشته باشند.

شاید خیلی ها آشنایی کافی با شیوه ساخت ال ای دی همکاری، مزایا، ویژگی ها و بهترین مرکز ارائه دهنده اینگونه از خدمات نداشته باشند.

ما در ادامه ی متن تلاش کرده ایم تا هر آنچه راجع به ساخت و تولید تابلوهای تبلیغاتی به آن نیاز دارید را، بیان کنیم برای آن که در تبلیغات و بازاریابی محیطی بتوانید یکه تاز باشید، نیاز به تابلوهای مدرن و حرفه ای دارید.

ساخت ال ای دی

مزایای ساخت تابلو ال ای دی همکاری

 آماده سازی و ساخت ال ای دی همکاری در مقایسه با دیگر تابلوهای تبلیغاتی که در سطح شهر مزایای بسیار زیادی دارد.

این روزها تنوع بسیار زیادی از انواع تابلوهای تبلیغاتی در هر نقطه از شهر قابل مشاهده است. همه ی صاحبان کسب و کار و مشاغل مختلف برای آن که بتوانند در فعالیت های خود بین تمام رقبا و همکاران برترین باشند، در تکاپو هستند تا حتی تابلوهای معرفی کننده مغازه هم از جدیدترین و مدرن ترین نوع ممکن انتخاب شود.

همه ی این تابلوها چندین وظیفه مهم را بر عهده دارد:

در وهله ی اول معرف برند و فروشگاه خاصی هستند. پس بهتر است از هر نوع المان، تصویر و متن برای معرفی هر چه صحیح تر کسب و کارهای مختلف در آن استفاده شود

در وهله ی دوم می توانند تا حد زیادی در جذب مشتری موثر باشند. شکل، طرح و رنگ و همچنین بکار بردن جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در ساخت تابلوها می تواند به نوعی یک تبلیغات محیطی درجه یک و مستقیم به حساب آید.

متاسفانه اکثر مردم پیش از آن که نسبت به ثبت سفارش تابلو تبلیغاتی اقدام نمایند، اطلاعات مفید در مورد جدیدترین مدل ها کسب نمی کنند.

برای مثال ساخت ال ای دی همکاری می تواند بهترین نمونه از تابلوهای موجود در سطح شهر را برای شما به همراه داشته باشد. آشنایی با مزیت های ساخت ال ای دی همکاری شاید بتواند فروشگاه یا دفتر کاری شما را هم به یکی از خاص ترین کسب و کارها تبدیل کند.

تابلو سازی

چرا که تابلوهای ال ای دی مزیت های فوق العاده زیادی در جذب مشتری از خود نشان داده اند.

از جمله مهم ترین مزیت های ساخت ال ای دی همکاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف بهینه انرژی
  • امکان اجرای طرح انیمیشن
  • کیفیت بالا
  • قیمت مطلوب
  • طول عمر بیشتر
  • جذابیت بصری
  • امکان تنظیم نور

مصرف بهینه انرژی

ساخت ال ای دی همکاری باعث شده تا در مصرف انرژی تابلوهای برقی صرفه جویی صورت گیرد.  این موضوع برای تمام کسب و کارهایی که نگران هزینه و مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی بودند، بسیار خوشحال کننده به نظر می رسد.

این موضوع بدین معنا است که حتی اگر در طول شبانه روز تابلو ال ای دی روشن بماند، هزینه برق شما افزایش نخواهد یافت.

تابلو سازی چاپینو

امکان اجرای طرح انیمیشن جذاب

می خواهید طرح های متفاوت و انیمیشن دار در تابلو کسب و کار خود استفاده کنید؟ نگران نباش با ساخت ال ای دی همکاری امکان اجرای طرح های متفاوت و حتی کارتونی در تابلوها وجود خواهد داشت.

یعنی شما می توانید از ایده های جدید برای تبلیغ نمودن کسب و کارهای خود استفاده نمایید. وجود انیمیشن در داخل تابلوهای تبلیغاتی می تواند متفاوت ترین انتخاب برای معرفی نمودن فعالیت های شما به نظر برسد.

با ساخت ال ای دی همکاری بسیاری از فعالیت ها به خاص ترین شیوه می توانند به مردم معرفی گردند.اگر می خواهید جدیدترین طرح های انیمیشن را بر روی تابلو ال ای دی قرار دهید، از خدمات مرکز چاپی نو استفاده نمایید.

کیفیت بالا

تهیه تابلو تبلیغاتی معمولا یک بار انجام می گیرد و افراد تا سال های سال از آن برای معرفی نمودن تمام خدمات و فعالیت های خود به مردم از آن استفاده می نمایند.

بالا بودن کیفیت ساخت و تولید ال ای دی همکاری باعث شده تا همه ی فروشگاه ها، دفاتر اداری و تجاری و مغازه های سطح شهر قادر به استفاده از این تابلوها برای مدت زمان طولانی باشند.

بالا بودن کیفیت تجهیزات بکار برده شده در ساخت تابلوهای ال ای دی مرکز چاپی نو در رباط کریم زمینه ساز استقبال تعداد زیادی از مردم شده است. در حقیقت چاپی نو کیفیت را اصلی ترین دغدغه ی خود می داند و برای انجام هر چه بهتر آن تلاش می کند.

قیمت مطلوب

لیست قیمت خدمات ساخت ال ای دی همکاری نشان داده است که در کنار حجم زیادی از فواید در این مدل از تابلوها، با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند. یعنی کیفیت مناسب و قیمت پایین را فقط می توانید با سفارش تابلو ال ای دی تجربه کنید.

در اوضاع اقتصادی جامعه ی امروزی حقیقتا طرح ساخت و فروش تابلوهای ال ای دی بین همکاران مختلف باعث شده تا لبخند دلنشینی بر لب افراد جاری شود. کیفیت فوق العاده مطلوب، هزینه برق کم و زیبایی هر چه بیشتر این سری از تابلوهای تبلیغاتی تنها در ازای مبلغ پایینی انجام می گیرد. و حتی افرادی که اوضاع مالی مناسبی هم نداشته باشند، می توانند نمونه هایی از این تابلوها را برای فعالیت های خود بکار ببرند.

طول عمر بیشتر

می خواهید یک تابلو تبلیغاتی بخرید که عمر بالایی داشته باشد؟ از صرف هزینه های مداوم برای تابلوهای سردر مغازه خود خسته شده اید؟؟ همه ی مردم می خواهند برای یکبار هزینه کنند و چندین سال از عمر مفید یک وسیله بهره مند شوند.

از آنجا که تابلوهای ال ای دی تبلیغاتی اغلب در فضای بیرون قرار می گیرند، در معرض انواع آسیب های محیطی و انسانی هستند. پس این تابلوها باید آنقدر عمر مفید بالایی داشته باشند تا بتوانند در برابر تمام این خطرات و آسیب های احتمالی سربلند باشند.

جذابیت بصری

تا به حال جذب تابلوهای موجود در بالای مغازه ها شده اید؟ نگاه کردن به این تابلوها تا چه حد بر روی نظر شما اثر گذاشته؟

جذابیت بصری یک تابلو تبلیغاتی و معرفی کننده خدمات مراکز تجاری تا حد قابل ملاحظه ای می تواند بر میزان جذب مشتری و حتی فروش بیشتر خدمات و محصولات یک مرکز خاص تاثیر مستقیم بگذارد.

اگر به دنبال رشد و پیشرفت در حیطه خود هستید، واجب است که با کمک یک تابلو تبلیغاتی مدرن خدمات خود را به تمام مردم معرفی نمایید.

ساخت تابلو ال ای دی و استفاده از آن برای مراکز مختلف می تواند مشتریان را از فاصله های دور و نزدیک به سمت مرکز شما هدایت کند. گیرایی، جذابیت و منحصربفرد بودن تابلوهای ال ای دی باعث شده تا خیلی ها این مدل را برای فروشگاه، کارخانه یا دفتر کار خود انتخاب کنند.

تنظیم نور چاپینو

امکان تنظیم نور

می خواهید نور تابلو تبلیغاتی را کم و زیاد کنید؟ نگران نباشید ساخت تابلو ال ای دی همکاری این مشکل را برطرف نموده. یعنی شما به راحتی می توانید میزان نور تابلوهای ال ای دی را کم یا زیاد کنید.

ویژگی های بهترین مرکز ساخت ال ای دی همکاری

تابلوهای ال ای دی را از کدام کارگاه بخریم؟  مراکز چاپ و تولید تابلوهای نئونی، چلنیوم و ال ای دی باید ویژگی های خاصی داشته باشند تا بتوان به راحتی از آن ها خرید کرد.

در حقیقت میان مراکز متعددی که به آماده سازی تابلوهای ال ای دی جذاب می پردازند، تنها به برخی از آن ها می توان اعتماد نمود. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دارای مجوز باشد
  2. خروجی کار رضایت بخش باشد
  3. از کادر باتجربه استفاده کنند
  4. ضمانت کیفیت ارائه نمایند.

دارای مجوز باشد

مراکزی مانند چاپی نو که مجوز فعالیت در حوزه چاپ و تولید تابلوهای تبلیغاتی دارند، می توانند قابل اعتمادترین مجموعه به نظر برسند. در واقع شما مطمئن خواهید بود که این مرکز طبق قانون و در زیر راس اصول ارائه شده توسط اداره های مربوطه فعالیت می نماید.

خروجی کار رضایت بخش باشد

یک مرکز طراحی و ساخت ال ای دی همکاری باید بتواند تابلوها و کارهای چاپی خود را به نحوی آماده کند که مشتریان و مخاطبان با رضایت کامل آن را استفاده نمایند.رضایت مخاطبان پیشین یک مجموعه هم می تواند نقش بسزایی در معتبر بودن یک مجموعه نقش مهمی داشته باشد.

از کادر باتجربه استفاده کنند

تجربه ی بالا در حیطه ی چاپ، تولید و آماده سازی انواع تابلوهای تبلیغاتی باعث می شود بتوان به آن ها اعتماد نمود. تمام کادر شرکت چاپی نو چندین سال سابقه ی فعالیت در این زمینه را دارند. بنابراین به راحتی می توانند تمام نیاز شما را برای محصولات تبلیغاتی برآورده سازند.

ضمانت کیفیت ارائه نمایند

مراکز ساخت تابلو ال ای دی همکاری که بتوانند ضمانت کیفیت را هم به مشتریان خود ارائه کنند، قطعا بهترین فروشگاه برای تهیه محصولات تبلیغاتی به نظر می رسند.

استفاده از مرغوب ترین قطعات اولیه در ساخت و آماده سازی تابلوهای ال ای دی باعث شده شرکت چاپی نو بتواند ضمانت کیفیت را برای تمام تولیدات خود ارائه کند.

تعرفه تولید تابلو ال ای دی

قیمت ساخت ال ای دی همکاری چقدر است؟ آماده سازی تابلوهای تبلیغاتی با هزینه های متعددی همراه می باشد. تعرفه ی قیمت های آماده سازی انواع تابلوهای ال ای دی به عوامل متعددی همچون نوع طرح، ابعاد تابلو، تعداد رنگ های بکار برده شده در آن و همچنین مرکز تولیدی آن وابسته است.

مراکزی مثل چاپی نو تعرفه مناسبی در مقایسه با فروشگاه های دیگر دارند. و شما می توانید انواع تابلوهای ال ای دی را در این مرکز سفارش دهید.

خرید آنلاین انواع تابلو ال ای دی

این روزها طراحی و ساخت ال ای دی همکاری در مراکز مختلفی انجام می گیرد. برخی فروشگاه ها برای رفاه حال مشتریان خود تلاش کرده اند تا امکان خرید آنلاین را نیز فراهم نمایند. خرید آنلاین انواع مدل های تابلو ال ای دی، تابلوهای نئون، فلکسی و چلنیوم از سایت چاپی نو باعث راحتی تمام مشتریان شده است.

یعنی حتی نیاز به مراجعه ی حضوری نیز وجود ندارد. از هر جای کشور می توانید از تابلوهای با کیفیت آماده شده در چاپی نو برای تبلیغ و معرفی فعالیت های خود استفاده نمایید.

حتی اگر نیاز به مشاوره در زمینه تابلوها و طرح های تبلیغاتی داشته باشید، می توانید به راحتی با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان و کادر فروشگاه چاپی نو پاسخگوی تمام سوالات و ابهامات شما راجع به تابلوهای ال ای دی و دیگر انواع تابلوها می باشند.

ساخت ال ای دی همکاری در مرکز چاپی نو

مرکز چاپی نو از سال ۹۸ با آماده سازی تابلوهای ال ای دی و نئون کار خود را در مرکز رباط کریم آغاز نمود. این مرکز در ابتدای فعالیت خود تنها می توانست به همشهریان و افرادی که در محدوده ی اطراف رباط کریم سکونت داشتند خدمات رسانی نماید.

اما با رشد و پیشرفت بسیار زیاد در زمینه طراحی و ساخت ال ای دی همکاری و دیگر محصولات تبلیغاتی توانست آوازه ی کیفیت خدمات خود را به گوش تمام هموطنان در سراسر کشور برساند.

راه اندازی وبسایت و امکان خرید آنلاین باعث شده تا همه بتوانند سفارش ساخت ال ای دی همکاری را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

تمام تابلوهای ال ای دی تولید شده در مرکز چاپی نو کیفیت بسیار بالایی دارند. از این رو می توانید با خیالی آسوده هر نوع از تابلوهای ال ای دی را با توجه به سلیقه و نیاز کسب و کار خود  را سفارش دهید. و از آن برای معرفی فعالیت های خود استفاده نمایید. و با تابلو جذاب برای مشتریان خود شناخته شده و سود بالاتری را کسب کنید.

برای پرسیدن سوالات خود با ما تماس بگیرید.

 

مدیر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *