منوی دسته بندی

تابلو سازی در پرند

بهترین تابلو سازی در پرند کجاست؟

تابلوسازی در پرند ما یک گروه تبلیغاتی و تابلو سازی در شهر پرند با خدمات کامل هستیم که انواع مختلفی از خدمات طراحی ، چاپ و ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی  را ارائه می دهیم .

مطمئن نیستید چه چیزی لازم دارید؟ یک مشاوره رایگان را امتحان کنید .ما می توانیم به تفصیل در مورد آن بحث کنیم. شما روز و ساعت را انتخاب می کنید و ما برای گفتگو درباره پروژه تان با شما تماس خواهیم گرفت.

تیم تابلوسازی در پرند خوشحال می شود که به سوالات شما پاسخ کامل دهد؛ و تمام نیازهایی که از یک تبلیغات هدفمند دارید را برطرف کند.

تابلو سازی در پرند

گروه تبلیغاتی و تابلو سازی چاپی نو برای بالا بردن و بهبود وضعیت اشتغال و درآمد شما طراحی و ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی را در پرند را شروع کرده است.

طراحی و چاپ انواع ست اداری (کارت ویزیت ، پاکت ، سربرگ) ، کاتالوگ ، بروشور ، فاکتور و همچنین انواع تابلو های تبلیغاتی مثل تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ، تابلو فلکسی و انواع تابلو ال ای دی و … از جمله نمونه کارهایی است که گروه تبلیغاتی و  تابلو سازی در پرند برای شما مشتریان گرامی به صورت تخصصی انجام می دهد.

در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی مواردی همانند طراحی اولیه ، ساخت و اجرا درست طرح ، استفاده از متریال درجه یک. تحویل به موقع و در آخر گارانتی و خدمات پس از فروش را مد نظر قرار داده ایم تا رضایت شما مشتریان عزیز را کسب کنیم. شما می توانید با خیالی کسب و کار خودتان را به عموم مردم معرفی کنید و از درآمد بالا برخوردار شوید .

برای مشاوره رایگان برای تابلو سازی در پرند با چاپی نو تماس بگیرید.

مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی در گروه تابلوسازی چاپی نو چگونه است؟

  • تعیین نیاز مشتری
    شما می خواهید یک تابلو تبلیغاتی بی نظیر داشته باشید و ما این را کاملا درک می کنیم، در ابتدا راه نام تجاری ؛ هویت و هدف شرکت شما بررسی می کنیم. سپس طراحی درست  و طبق خواسته شما را برایتان پیاده سازی می کنیم. 
  • تعیین قیمت و زمان تحویل سفارش
     بعد از جلسه اولیه و تایید طرح اولیه میزان هزینه های جاری و قیمت پروژه و زمان تحویل پروژه مشخص می شود. برای اطمینان خاطر گروه تبلیغاتی پس از تنظیم قرارداد بین طرفین شروع به ساخت تابلو مورد تایید مشتری می کند.
  • تضمین کیفیت

    قبل از ساخت تابلو تبلیغاتی شما ، تمام جزییات فنی پروژه در اختیار مشتری قرار می گیرد. اطمینان بیشتری برای مشتری گرامی صورت گیرد.

سوالات متداول در زمینه ساخت تابلو تبلیغاتی تابلو سازی در پرند

زمان طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و تابلو سازی در پرند چقدر است؟

  • زمان ساخت تابلو نسبت به میزان حجم کار و نوع تابلو تعیین می شود که این زمان حدودا بین ۱۰ روز تا ۳۰ روز متغیر خواهد بود و این بستگی به نیاز های شما متفاوت خواهد بود.

تابلو سازی چاپی نو کجا هست؟

گروه تبلیغاتی و تابلو سازی در پرند  چاپی نو آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

آدرس: تهران، رباط کریم، بلوار امام خمینی، بین کوچه انقلاب 2 و 3، پلاک 500

هزینه ساخت تابلو تبلیغاتی چقدر است؟

هزینه های ساخت تابلو نسبت مدل و نیاز های شما متفاوت خواهد بود. این مورد بعد از جلسه مشاوره تخصصی اولیه مشخص خواهد شد که به اطلاع شما می رسد.

آیا پشتیبانی و ضمانت کار هم می دهید؟

بله، بعد از ساخت و تحویل سفارش مشتری تابلو ها به مدت 12 الی 18 ماه شامل ضمانت می باشند و بعد از آن خدمات پس از فروش به آنها تعلق می گیرد.

همچنین شما می توانید در چاپی نو با انواع تابلو LED و تابلو چلنیوم آشنا شوید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مدیر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader
لطفا صبرکنید...