منوی دسته بندی

تابلو چلنیوم در پرند

مسکن و کلبه اهوازی

ساخت تابلو چلنیوم در شهر پرند

تابلو چلنیوم در پرند

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم در پرند در میان عموم مردم معروف به استولی است و باید گفت که نام اصلی آن تابلو چلنیوم می باشد، که در واقع چلنیوم تشکیل شده از ( چنل + آلومینیوم) می باشد. از تابلو چلنیوم برای سر در مغازه ها، فروشگاه ها، مراکز خرید و ….. استفاده می کنند. ساخت تابلو چلنیوم به این صورت است که زیر کار پی وی سی و دور آلومینیوم و همچنین روی آن را پلکسی استفاده می کنند  از نظر رنگ بندی بسیار متفاوت می باشد.

ساخت تابلو چلنیوم در شهر جدید پرند با توجه به ساختاری که دارد در برابر عوامل جوی مختلف از جمله آفتاب، باران و … می تواند مقاومت زیادی داشته باشد. از کاربرد های ساخت تابلو چلنیوم در شهر جدید پرند می توان به فضاهای داخلی ، روی شیشه، کامپوزیت و چوب اشاره کرد. برای نصب تابلو در فضاهای داخلی و یا روی چوب در واقع تابلو را روی چوب و یا دیوار پیچ می کنند، یا اینکه روی شیشه می بایست آن را با استفاده از چسب نصب کرد.

ساخت تابلو چلنیوم در پرند

مسکن و کلبه اهوازی

  حالا می خواهیم به شکل کامل با چگونگی ساخت آن آشنا شویم. نحوه ساخت تابلو چلنیوم در پرند به این صورت است که برای زیر کار از پی وی سی استفاده می کنند که جنس شبیه به کچ داد.  چرا از این جنس است چون اگر در برابر باران، برف و سایر عوامل جوی یا هر چیز دیگری قرار گرفت باعث ایجاد اتصالات برقی نشود. برای دور تابلو از آلومینیوم استفاده می کنند، که در دو نوع طلایی و نقره ای موجود می باشد. تفاوت تابلو چلنیوم طلایی با تابلو های ساده در واقع رنگ طلایی لبه تابلو می باشد.  دلیل اینکه آلومینیوم از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است پس به سادگی می توان آن را به شکل های مختلفی درآورد.

ساخت تابلو چنلیوم پرند

زمان های قدیم برای ساخت تابلو چلنیوم از دست برای حالت دادن به آلومینیوم استفاده می شده ولی امروزه با استفاده از دستگاه این کار انجام می شود. ساخت تابلو چلنیوم در پرند از دو نوع نوردار و بدون نور برخوردار است. برای ساخت تابلو چلنیوم نوردار از اس ام دی استفاده می شود.  می توان این اس ام دی ها را به صورت تک رنگ، طلایی، آبی، RGB و … سفارش داد. نحوه وصل شدن اس ام دی با استفاده از پیچ به پی وی سی می باشد. اگر شما تابلو چلنیوم نوردار را انتخاب کردید در نتیجه می بایست دور کار و یا روی پلکسی را پانچ کنید. با این کار نور را از خود عبور می دهد تا نما و جلوه بسیار زیادی داشته باشد.

شما عزیزان می توانید برای اینکه موقعیت مغازه، فروشگاه و … خود را به آسانی نمایش دهید از تابلو چلنیوم استفاده کنید. جهت ساخت ال ای دی همکاری با ما در ارتباط باشید.

عوامل مهم برتری ساخت تابلو چلنیوم در پرند نسبت به سایر تابلو ها

  •  ورقه روی تابلو چلنیوم پلکسی می باشد که پلکسی ها را می توان در هر رنگی و همچنین به صورت پانچی سفارش داد.
  • ساخت تابلو چلنیوم در پرند از تنوع بسیار زیادی برای نصب برخوردار است. مانند شیشه، کامپوزیت، چوب، دیوار که در ابتدا توضیح مختصری در مورد آن داده شده است.
  •  از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است، می توان گفت که در اثر گذشت زمان دچار زنگ زدگی و یا خرابی نمی شود.
  • اگر نیازی به شستشو و همچنین تمیز کردن داشته باشد می توان آن را تمیز کرد.
  • از نور دهی بسیار متنوعی برخوردار است که در توضیح ساخت تابلو چلنیوم به رنگ های مختلف اس ام دی اشاره شد.

طراحی تابلو چلنیوم در پرند

طراحی زیبا و همچنین جذاب در تابلو چلنیوم در بهتر دیده شدن شما در شهر و تبلیغات نقش بسیار موثری دارد. اگر شما برای طراحی تابلو چلنیوم در پرند طراحی خاصی را مد نظر دارید تنها می توانید ساخت آن را به ما بسپارید.  اگر طرح خاصی را مد نظر ندارید می توانید کار طراحی تابلو خود را به ما بسپارید. بهترین طراحی را به شما ارائه دهیم. تابلو سازی چاپی نو در زمینه ساخت تابلو چلنیوم در کرج به همراه طراحی عالی آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد.

قیمت ساخت تابلو چلنیوم در پرند

باید گفت که قیمت ساخت تابلو چلنیوم در پرند برای مدل های مختلف کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. این مدل ها شامل تابلو ساده، پانچی، کریستال، وکیوم می شود، اگر بخواهیم توضیح مختصری در مورد آن بدهیم. باید گفت که تابلو چلنیوم ساده در واقع از لحاظ ظاهری بسیار ساده می باشد. داخل آن نه اس ام دی و نه روی کار پانچ زده می شود.

تابلو چلنیوم پانچی:

 این مدل از تابلو رویه حروف برجسته با توجه به سلیقه مشتری انتخاب شده است. تنها لبه های آن پانچ زده می شود. شما می توانید روی کار را پانچ کنید که این کار مناسب برای جنس پلکسی می باشد.  زمانی که تابلو شما پانچ شده باشد باعث می شود تا نور منعکس شده جلوه و نمای خاصی برای بیننده داشته باشد.

تابلو چلنیوم کریستال:

رویه تابلو پلکسی کریستال می باشد که می توان برای رنگ های مختلفی آن را سفارش داد. می توان برای اینکه جلوه بیشتری داشته باشد لبه های تابلو را پانچ زد. انتخاب آن کاملا سلیقه ای می باشد. بعد از این کار بر روی پی وی سی لامپ های اس ام دی وصل می شوند باعث می شود تابلو نور بیشتری داشته باشد. در حالت کلی باید گفت که جزء زیباترین تابلو ها محسوب می شود.

تابلو وکیوم:

به صورت حروف برجسته سه بعدی می باشد. نحوه ساخت آن تا حدودی نسبت به دیگر تابلو متفاوت است. ساخت آن از طریق حرارت دادن به ورقه های پلکسی انجام می شود. قیمت ساخت تابلو چلنیوم در کرج برای مدل های مختلف کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.  در زمان انتخاب تابلو چلنیوم قیمت برای شما بسیار مهم است ؟

بهتر است که ؛ از تابلو چلنیوم ساده استفاده کنید. هر چقدر که شما بر روی تابلو خود از کارهای متفاوتی چون پانچ،.. استفاده کنید قیمت ساخت آن هم بالاتر می رود. سفارشات  خود را در خصوص ساخت تابلو چلنیوم در پرند به ما بسپارید و نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تابلو چلنیوم در رباط کریم را هم مطالعه کنید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مدیر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader
لطفا صبرکنید...