منوی دسته بندی

تابلوسازی در رباط کریم

بهترین تابلوسازی در رباط کریم کجاست؟

تابلوسازی چاپی نو برای بهبود وضعیت کسب و کار شما انواع تابلو سازی در رباط کریم را شروع کرده است. مشاوره رایگان ، طراحی ، ساخت و اجرای انواع تابلو فلکسی ، کامپوزیت ، چنلیوم ، استیل ، استیل پلاست ، حروف پلاستیک ، انواع ال ای دی ثابت و روان  و … از جمله نمونه خدمات تابلوسازی چاپی نو برای شما مشتریان عزیز می باشد.

در ساخت و طراحی تابلو شما عزیزان سعی بر آن داریم از جدیدترین متد روز طراحی و بهترین متریال موجود در بازار برای ساخت تابلو شما مشتریان عزیز استفاده کنیم ، تا کسب و کار شما با بالاترین کیفیت در عموم کسب و کار ها دیده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تابلو سازی شهرک صنعتی نصیرآباد  اینجا کلیک کنید .

شعار جالب تابلو سازی چاپی نو (بین تمام تابلو ها تو تابلو تر باش) است که کنایه ای از دید بهتر شما در بین دیگر رغبای شماست.

تابلوسازی در رباط کریم

در دنیایی رغابت بین کسب و کار ها به شدت گسترش پیدا کرده, فرقی نمیکند که شما یک کسب و کار نوپا دارید یا یک فرد با تجربه هستید با سال ها سابقه ی کاری در حوزه ی تخصصی خودتان. همه به یک تابلو شیک و با کلاس برای به ثمر نشاندن اهداف و موقعیت های شغلی خود نیاز دارند.

برای تابلو سازی خود در رباط کریم میتوانید به تیم متخصص چاپی نو مراجعه کنید. مراحل ساخت تابلودر مجموعه ما به صورت زیر خواهد بود:

  • نیاز سنجی و مشخص کردن هدف
  • در نظر گرفتن خواسته ها و امکانات لازم مشتری
  • طرح اولیه
  • تحقیقات لازم برای موارد مورد نیاز در هنگام نصب تابلو
  • تهیه متریال مورد نیاز تابلو
  • ساخت و تست در کارگاه
  • نصب در محل
  • ضمانت محصولات

تمامی این مراحل توسط اعضای تیم تابلوسازی چاپی نو به خوبی و با دقت بالا انجام خواهد شد تا نتیجه ای که مورد انتظار ما و مشتریان عزیز است حاصل شود.

انواع مختلف تابلو سازی در رباط کریم

در حالت کلی تابلو سازی را میتوان به سه دسته اپتیک ، حروف برجسته و ال ای دی دسته بندی کرد. اما این سه نوع چه تفاوتی با یکدیگر دارند و کدام یک رایج تر است؟

اپتیک

تابلو فلکسی

لوازم خانگی فتوحی – رباطکریم

نام دیگر تابلو های فلکسی یا بنری ،اپتیک است که از یک چهارچوب فلزی ، سپری و روکش فلکسی یا بنر ساخته میشود. در این نوع از تابلو ها محدودیت طراحی وجود ندارد و هر نوع ترکیب رنگ و چیدمان را می توان اجرا نمود. یکی از مزایای تابلو های اپتیک تعویض روکش راحت و جابجایی آسان و قیمت مناسب میباشد.

حروف برجسته

 در این نوع از تابلو ها نوشته ها به صورت برجسته  در مدل های متفاوت مثل انواع چنلیوم (دوبل ، پانچ ، ساده ) که از ترکیب این نوع جنلیوم ها میتوان مدل های متنوع تری را ابدا کرد . حروف استیل و فلزی ، حروف پلاستیک و حروف های ترکیبی میتوان به عنوان مثال حروف ترکیبی استیل پلاست را معرفی کرد . این نوع از تابلو در دو حالت : نور دار و بدون نور ارائه می شود و که معمولا از اس ام دی های بلوکی برای تامین نور استفاده میشود.

از معایب این نوع تابلو ها این است که بعد ساخت نمی توان در شکل ظاهری آنها تغییر ایجاد کرد و معمولا هزینه تعمیرات آن ها تقریبا زیاد می باشد. و از مزایا آنها میتوان به زیبایی و درخشندگی و جلب توجه بسیار  زیاد آن ها اشاره کرد که خود بزرگترین مزیت محسوب می شود.
شما می توانید برای اطلاعات بیشتر، مقاله حروف استیل را مطالعه کنید.

تابلو ال ای دیتابلوسازی در رباط کریم

ما در تابلو سازی دو نوع تابلو ال ای دی روان و ثابت داریم:

ال ای دی روان یا تلوزیون شهری

این نوع تابلو ها از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی تشکیل میشوند که در چند نوع تک رنگ ،RGB  و فول کالر ساخته میشوند. که نسبت به مین برد آنها میتوان انواع ویدیو  ، موشن و انیمیشن را به نمایش گذاشت.

ال ای دی ثابت

در این نوع از تابلو ها تنها حروف به نمایش یک کلمه یا جمله میپردازد و با استفاده از فلاشر میتوان افکت و رقص نور به این نوع تابلو جلوه خاصی بخشید . البته ناگفته نماند که این نوع از تابلو ها جایگزین نئون های شیشه ای قدیم شده اند و با کیفیت عالی در بازار مجود میباشد .

چگونگی پیدا کردن بهترین تابلو سازی در رباط کریم

پیدا کردن یک تابلو سازی آن هم در شهرهای بزرگی چون تهران که تعداد شرکت های فعال بسیار زیاد است کار دشواری است. قطعا برای یک تابلو خوب لازم است تا شرکتی را انتخاب کنید که به خوبی بتواند نیاز کسب و کار شما را بفهمد و آن را اعمال کند.در ادامه معیارهایی را بررسی خواهیم کرد که میتواند تابلو ساز مورد نظر شما را از بین سایر شرکت ها غربال کند.

تجربه ی کاری

برای انتخاب بهترین تابلو سازی ، شاید یکی از معیارهای اساسی میزان تجربه و سالهایی است که مشغول به فعالیت هستند. البته که تجربه ی کاری ملاک خوبی است تا بتوان یک شرکت را برتر از سایرین در نظر گرفت. اما باید به این نکته توجه کنیم که برخی شرکت های تازه کار از خلاقیت و انگیزه ی بیشتری برخوردارند و میتوان به آنها اعتماد کرد هر چند سابقه ی طولانی در این زمینه ندارند.

تنوع تابلوسازی در رباط کریم

برای اینکه از تنوع کاری شرکت مورد نظر اطلاعات به دست بیاوریم دو راه وجود دارد. یکی اینکه نمونه کارهای قبلی آن را مشاهده کنیم و ببینیم تا چه میزان متنوع کار کرده اند.

دومین راه جلسه ی حضوری نیازسنجی اولیه است. در این جلسه تیم طراحی تابلو باید متناسب با نیاز مشتری پیشنهاد هایی را مطرح کند. از نوع پیشنهاد ها و خلاقیت هایی که توسط شرکت تابلو ساز مطرح میشود میتوان به میزان تنوع کاری آنها پی برد.

نمونه کارهای تابلوسازی در رباط کریم

بهترین راه برای شناخت زمینه ها و سبک کاری هر شرکت تابلوسازی بازدید از نمونه کارهای آن است. با مشاهده ی این نمونه ها, انتخاب کار راحت تری خواهد بود. ضمن اینکه میتوانید از مشتری های سابق آن شرکت میزان رضایتشان را جویا شوید. از نحوه ی کار, سرعت عمل, نوع برخورد و تمامی جزییاتی که برایتان اهمیت دارد بپرسید سپس با توجه به پاسخ هایی که دریافت می کنید به راحتی می توانید یک نتیجه گیری درست داشته باشید.

زمان ساخت تابلو در رباط کریم چقدر است؟

زمان ساخت تابلو در رباط کریم حدودا بین 7 روز تا 15 روز متغیر است و بسته به امکانات و نیازهای مورد نظر شما برای تابلو متفاوت خواهد بود. البته اگر طراحی تابلو و خاص بودن متریال مصرفی به صورت اختصاصی مد نظر مشتری باشد قطعا این زمان طولانی تر خواهد بود.

 

سوال های متداول تابلوسازی در رباط کریم

1 .تابلو سازی در رباط کریم کجا هست؟

گروه تابلوسازی و تبلیغاتی چاپی نو  آماده ارائه خدمات تابلو سازی ، چاپ و تبلیغات  به مشتریان و همشهریان عزیز میباشد.آدرس: رباط کریم، ابتدای بلوار مصلی ، مجتمع سعادتمندی ، طبقه همکف واحد22 .

2 .هزینه ساخت تابلو چقدر هست؟

هزینه های ساخت تابلو بنا به نوع تابلو و نیاز های شما متفاوت خواهد بود. این مورد بعد از جلسه مشاوره تخصصی اولیه و طراحی ابتدایی مشخص خواهد شد که به اطلاع شما میرسد.

3 .آیا گارانتی هم انجام میدین؟

بله، بعد از انجام ساخت تابلو  یک سال پشتیبانی رایگان برای تابلو شما انجام می شود. این مورد در قرارداد خدمات تابلوسازی قید خواهد شد.

برای مشاوره رایگان برای سفارش تابلو سازی چاپی نو تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مدیر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader
لطفا صبرکنید...